Ο Καιρός

logo

Το λογoτυπο είναι το συμπυκνωμένο εικαστικό ιδεόγραμμα του προϊόντος, η εικαστική σφραγίδα, η οπτική ταυτότητα, το αποτύπωμα της ιδέας σε μία σαφή, κομψή και υπαινικτική φόρμα.


Τα πιο πετυχημένα λογότυπα είναι σαν το μυστικό της coca-cola. Φαινομενικά οικεία και αυτόματα αναγνωρίσιμα, φιλικά στο μάτι, ακαριαία στην οπτική αποτύπωση. Σκεφτείτε τα πιο πετυχημένα logos σε παγκόσμιο επίπεδο(πχ nike, Adidas, Apple, Ikea, Sony, Chanel κλπ) αλλά και ελληνικά λογότυπα που δεκαετίες ολόκληρες έχουν τη δική τους γραφιστική ιστορία (ΙΟΝ αμυγδάλου, ΕΨΑ, Λουμίδης Παπαγάλος κλπ) Yπάρχει πάντα κάτι κοινό στα πετυχημένα λογότυπα και αυτό είναι η καθαρή φόρμα, η εφυιής και νεωτερική προσέγγιση με κλασσικότροπη προοπτική και το σαφές μήνυμα.


Στην cherry design αγαπάμε να σχεδιάζουμε λογότυπα. Λαμβάνουμε υπ΄όψιν α) το προφίλ της επιχείρησης β) τις προοπτικές εξέλιξης γ) το potential target group, ώστε να επιλέξουμε μαζί το κατάλληλο σχέδιο. Από τη στιγμή που αποφασίσουμε τη στρατηγική επικοινωνίας, ακολουθεί παρουσίαση με λογότυπα, έως την τελική επιλογή. Το λογότυπο είναι η πρώτη οπτική χειραψία με τον κόσμο, οπότε «δεν έχετε δεύτερη ευκαιρία να κάνετε πρώτη καλή εντύπωση», όπως λένε και οι Αγγλοσάξωνες φίλοι μας.


 
Websites Συνεργατών

KimKyungSoo korean vogue 3 600x821 Kim Kyung Soo for Korean Vogue



kate moss9 Kate Moss for <em>Vogue Brazil</em> May 2011 by Mario Testino