Ο Καιρός

Φυλλαδια

Στην cherry design αντιλαμβανόμαστε σωστά την δύναμη της " κινητής διαφήμισης " του διαφημιστικού φυλλαδίου. Τα διαφημιστικά  φυλλάδια είναι ο πιο διαδεδομένος και ταυτόχρονα ο πιο αποδοτικός τρόπος  έντυπης προβολής μιας επιχείρησης.


Η πετυχημένη μπροσούρα ασκεί το παιχνίδι της αφής, της εξοικίωσης, της συχνής επαφής πάνω στις σελίδες του. Είναι ένα χάρτινο «φετίχ» για ενήλικες, που ανάλογα με το τι επικοινωνεί, το ξεφυλλίζουν, το αποθηκεύουν, το τσαλακώνουν, το φυλάνε ή το ανακυκλώνουν.

Δικός μας στόχος είναι ο άμεσος εντυπωσιασμός, η χρηστική του διαθεσιμότητα και η εικαστική του διαφορετικότητα. Η μπροσούρα να μείνει, να φυλαχτεί και να χρησιμοποιηθεί ως πρότυπο σχεδιασμού, ώστε αυτός που την κρατά στα χέρια του να πει " θέλω να μου σχεδιάσετε ένα φυλλάδιο σαν αυτό".


Η προσωπική και άμεση επικοινωνία του φυλλαδίου με το ευρύ καταναλωτικό κοινό και η στοχευμένη, δυνατή και καθαρή απόδοση του μυνήματος είναι πάντα μέσα στους στόχους μας.

Το διαφημιστικό φυλλάδιο είναι ένα mobile " έργο διαφημιστικής τέχνης " για τις μάζες και εμείς έτσι το αντιμετωπίζουμε.

 
Websites Συνεργατών

KimKyungSoo korean vogue 3 600x821 Kim Kyung Soo for Korean Vogue



kate moss9 Kate Moss for <em>Vogue Brazil</em> May 2011 by Mario Testino