Ο Καιρός

Καταλογος

Όσο ελκυστικά είναι τα προιόντα της επιχείρησης σας, άλλο τόσο πρέπει και ο επαγγελματικός τους κατάλογος να αποτυπώνει οπτικά τη γεύση, το άρωμα, την υφή τους σε έναν απολαυστικό στροβιλισμό των αισθήσεων. Ένας επαγγελματικός επανασχεδιασμός των menu μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κατά μέσο όρο 5 έως 15 τοις εκατό, γιατί το μενού ενεργοποιεί οπτικά τους αδένες της επιθυμίας και της μελλοντικής γευστικής ικανοποίησης.

Ουσιαστικά, ένα «διεγερτικά» σχεδιασμένο μενού, βοηθά στην έκκριση σερετονίνης και ντοπαμίνης, που είναι οι ορμόνες της ευτυχίας. Ο δημιουργικός «λαχταριστός» σχεδιασμός, ακόμα και αν είναι over-promising, βελτιώνει τις πωλήσεις τροφίμων και ποτών, ικανοποιώντας τους πελάτες και τονώνοντας την κερδοφορία της επιχείρησης.

Η σχεδιαστική ομάδα της cherry design κατά το εικαστικό στήσιμο του καταλόγου, έχει σκοπό να αποδώσει ελκυστικά και δημιουργικά ένα έντυπο που βρίσκεται σε αρμονία με το συνολικό concept του καταστήματος (cafe, bar, restaurant). Η ενιαία εικαστική ταυτότητα, η αποτύπωση των πληροφοριών σε μία κοινή σχεδιαστική πλατφόρμα και φυσικά η πρόκληση της επιθυμίας είναι πάντα οι στόχοι μας.

 
Websites Συνεργατών

KimKyungSoo korean vogue 3 600x821 Kim Kyung Soo for Korean Vogue



kate moss9 Kate Moss for <em>Vogue Brazil</em> May 2011 by Mario Testino